Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری کاهش ۹۰ درصدی بازدید گردشگران از غار علیصدر

کاهش ۹۰ درصدی بازدید گردشگران از غار علیصدر

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان از کاهش ۹۰ درصدی بازدید گردشگران و مسافران از غار علیصدر خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی خاکسار با بیان اینکه کرونا آسیب جدی به بخش گردشگری وارد کرده است بیان کرد:گرشگری از جمله صنایعی است که ارتباط مستقیمی با فرهنگ و اجتماع شهرها و کشورها دارد وبا شیوع و گسترش بیماری کرونا آسیب جدی به به بخش گرشگری در دنیا وارد آمد.
وی افزود: از اواخر اسفند سال گذشته با شیوع و گسترش بیماری کرونا صنعت گرشگری در همه دنیا دچار آسیب جدی شد.
خاکسار با اشاره به آسیب های وارد آمده در استان همدان درحوزه گرشگری به دلیل وجود بیماری کرونا مطرح کرد:در استان همدان با شیوع کرونا واعلام ستاد کرونا مبنی بر عدم فعالیت آژانس های مسافبری و گردشگری وعدم پذیرش استان از مسافرین تمام این مراکز فعالیتی نداشتند.
وی افزود: به دلیل عدم حضور مسافرین و گردشگران به استان همدان تمام آژانس های مسافبری ،مراکز پذیرایی وهتل ها،تالار ها دچار آسیب جدی شدند.
معاون گردشگری و میراث فرهنگی استان همدان با اشاره بی کاری ۹۹نفر از راهنمایان گردشگری در استان همدان مطرح کرد: در استان همدان ۹۹ نفر دارای کارت راهنمای گردشگری هستند که شیوع کرونا دچار بحران جدی شدند.
خاکسار از کاهش ۹۰ درصدی گرشگران وبازدید کنندگان از غار علیصدر خبر داد وگفت:امسال نسبت به مشابه سال گذشته تعداد بازدید کنندگان از غار جهانی علیصدر ۹۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
وی با اشاره فعالیت مجدد کارتن به دست ها عنوان کرد :از دستگاه های مربوط تقاظا داریم برای داشتن شهری امن وبا توجه وضیعت کرونا با کارتن به دست ها برخورد کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن