Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس

همدانی‌ها هر روز با قطار به مشهد خواهند رفت

با پیگیری نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، راه‌آهن همدان از این پس طبق روال گذشته هر روز به مقصد مشهد مقدس مسافرگیری خواهد کرد.

پیام تسلیت شخصیت‌های نظام در پی ارتحال حاج سید جواد حجازی

شخصیت‌های عالی رتبه نظام و مقامات سیاسی کشور در پیام‌های جداگانه‌ ارتحال حاج سید جواد حجازی مبارز انقلابی و یار دیرین امام و رهبر و پدر شهیدان جعفر و باقر حجازی را تسلیت گفتند.

ایستگاه راه آهن همدان هرچه زودتر تکمیل شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساختمان ایستگاه راه آهن باید هرچه زودتر تکمیل و در اختیار مسافران قرار بگیرد، گفت: کوتاهی در تکمیل ایستگاه راه آهن این شهری پذیرفتنی نیست.

احضار مدیرانی که ترک فعل داشتند

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان همدان با بیان اینکه شعار دهه محرم امسال نهضت حسینی است، گفت: ۶۵ عنوان برنامه در دهه احیای امربه معروف در استان برگزار خواهد شد.

توانمندسازی نقاط حاشیه شهر اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندسازی و بازآفرینی نقاط حاشیه شهر در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باید اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری باشد.

مشارکت 48 درصدی همدانی‌ها در دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان همدان نتایج چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان همدان را اعلام کرد و گفت: مشارکت ۴۸ درصدی همدانی‌ها در دور دوم انتخابات به ثبت رسید.

قدردانی امام جمعه و استاندار همدان از مردم همدان

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان برای قدردانی از حضور پرشور مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پیام مشترکی را صادر کردند.

نگاهی به آراء پزشکیان و جلیلی در همدان

میزان مشارکت و نتایج شمارش آرای نامزدهای انتخابات دور دوم ریاست جمهوری چهاردهم در استان همدان مشخص شد.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران شد

با اعلام پایان شمارش تعرفه‌ها در تمامی شعب اخذ رأی در داخل و خارج کشور، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا، به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

5 پرونده تخلف انتخاباتی در استان همدان تشکیل شد

دادستان همدان، گفت: پنج پرونده تخلف انتخاباتی در همدان تشکیل شده که هیچ یک مورد حادی نبوده است.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در همدان

رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: نتایج شمارش آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مشخص شد که براساس آن سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به ترتیب حایز بیشترین میزان آرای ماخوذه شدند.

تخلف انتخاباتی در شهرستان همدان گزارش نشد

فرماندار همدان با بیان اینکه مشارکت مردم همدان در حماسه حضور خوب بوده است،گفت: تخلف اتخاباتی در حوزه شهرستان همدان گزارش نشد.

مردم مهمترین موضوع انتخابات ریاست جمهوری است

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه "مشارکت" مردم مهمترین موضوع انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: امیدواریم تحقق انسجام ملی را با مشارکت بالای مردم همان طور که در تشییع شهید رئیسی اتفاق افتاد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز مشاهده کنیم.