Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اختلال تلفن همراه در همدان به‌زودی رفع می‌شود

اختلال تلفن همراه در همدان به‌زودی رفع می‌شود

مدیر ارتباط سیار شرکت مخابرات استان همدان از نصب تجهیزات ۵G در این استان خبر داد و گفت: اختلال‌های موجود در مکالمه تلفن همراه به علت اختلال فرکانسی بوده که ‌به زودی رفع می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، جواد کریمی‌رادپور با اشاره به توسعه شبکه تلفن همراه در استان همدان، اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه تلفن همراه، تجهیزات ۵G در استان نصب شده که یکسری اختلالات ایجاد کرده و ظرف یک یا دو هفته آینده برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ سایت ۵G در استان نصب شده است، خاطرنشان کرد: هشت سایت در شهر همدان و دو سایت در شهر نهاوند نصب شده است و در دیگر شهرستان‌های استان همدان طی سال آینده نصب خواهد شد.

مدیر ارتباط سیار شرکت مخابرات استان همدان با اشاره به اینکه فرکانس‌های مزاحم نیز در استان شناسایی شده است، افزود: همچنین در راستای حل اختلال مکالمات تلفن همراه در همدان فرکانس‌های مزاحم شناسایی شده است که حذف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان همدان حدود یک و نیم میلیون سیم‌کارت فعال وجود دارد، درباره حجم بسته‌های اینترنت همراه، یادآور شد: با ایجاد شبکه‌های ۴G و ۵G در استان سرعت اینترنت بیشتر شده و مشترکین تلفن همراه با کیفیت بالایی فیلم و عکس دانلود می‌کنند به همین علت احساس می‌کنند حجم بسته اینترنت سریع‌تر تمام می‌شود، با این وجود اگر مشترکی در این زمینه شکایتی داشته باشد می‌تواند با سامانه ۹۹۹۰ تماس گرفته و موضوع را پیگیری کند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن