Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اضافه شدن ماهانه ۷۵۰ همدانی به جمع بیمه‌‏شدگان تأمین اجتماعی

اضافه شدن ماهانه ۷۵۰ همدانی به جمع بیمه‌‏شدگان تأمین اجتماعی

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ماهانه ۷۵۰ نفر در استان همدان به جمعیت این سازمان اضافه می‌شود، گفت: در حال حاضر ۹۱ هزار خانوار در سطح استان همدان از تأمین اجتماعی حقوق می‌گیرند.

به گزارش "همدان نیوز"، جواد جمور اظهار کرد: جمعیت کشور رو به سالمندی است و برای بهبود شرایط زندگی دوران سالمندی جامعه باید آحاد مردم را به سمت بیمه ترغیب و تشویق کرد و علاوه بر آن شرایطی ایجاد شود که صندوق‌های بیمه پایدار شده و بتوانند به تعهدات خود برسند.

وی با بیان اینکه روزانه برای ۳۰ نفر در استان همدان حکم بازنشستگی می‌زنیم، افزود: در حال حاضر ۴۷ درصد جمعیت استان همدان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هسنتد که تلاش داریم همواره بتوانیم خدمات خوبی به افراد تحت پوشش خود ارائه دهیم و  برای ارائه خدمات هر چه بهتر بتوانیم منابع خود را وصول کنیم.

جمور در ادامه با اشاره به اینکه ۳۵ درصد جمعیت شهرستان رزن تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان رزن دارای ۱۲ هزار بیمه‌شده اصلی و ۳۰ هزار بیمه‌شده تبعی بوده و در این شهرستان ۳۰۰۰ نفر از تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند.

وی با تأکید بر ترغیب هر چه بیشتر مردم و ارتقاء سطح مشارکت مردم شهرستان رزن برای بیمه شدن، اضافه کرد: افرادی هستند که بیمه اجباری نبوده و به دلایل مختلف در کارگاه مشغول به کار نیستند که می‌توانند در قالب بیمه اختیاری یا بیمه مشاغل آزاد اقدام کنند.

فرماندار رزن هم با اشاره به خدمات ارزنده تأمین اجتماعی به جامعه هدف خود و نقش بسزایی این نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: ترویج فرهنگ بیمه در بین مردم ضرورت دارد و باید خدمات قابل ارائه بیمه را برای مردم بازگو کرد تا علاوه بر بیمه‌شدگان اجباری سایر افراد با بیمه کردن اختیاری از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

علی‌اصغر غفاری‌آثار با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی به گستره وسیعی از جمعیت کشور خدمات ارائه می‌کند، اظهار کرد: اجرای طرح‌های غیرحضوری علاوه بر افزایش رضایتمندی مخاطبان و ذی‌نفعان در سایر مسائل مهم اجتماعی همچون صرفه‌جویی در وقت و کاهش بار ترافیکی نقش بسزایی دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن