Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی راه اندازی مجتمع شوق زندگی در همدان برای حمایت از کودکان خیابانی

راه اندازی مجتمع شوق زندگی در همدان برای حمایت از کودکان خیابانی

دادستان همدان بر ایجاد وحدت رویه بین دستگاه های متولی در حمایت از کودکان کار و خیابانی تاکید کرد و گفت: به دنبال راه اندازی مجتمع شوق زندگی برای تحقق این مهم هستیم.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی موقر در جلسه مشترک با شهرداری و بهزیستی به منظور راه اندازی مجتمع شوق زندگی، گفت: هدف از راه اندازی این مجتمع، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه‌ هدف است.

وی افزود: با راه اندازی این مجتمع در راستای حمایت از کودکان کار و خیابانی، و فرزندخواندگی در حوزه های اجتماعی و قضایی، فعالیت ها متمرکز و با وحدت رویه از سوی دستگاه‌های قضایی، بهزیستی و شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی، عملیاتی و ارایه خواهد شد.

سرپرست معاونت اجرای احکام دادسرای عمومی وانقلاب همدان نیز عنوان کرد: با راه اندازی مجتمع شوق زندگی با ایجاد وحدت نقش مردمی ارگان های متولی در حمایت از جامعه‌ هدف به ویژه کودکان کار و خیابان تقویت می شود.

حمیده حجتی تصریح کرد: شناسایی کودکان کار و آسیب شناسی و پایش وضعیت آنان در روند و نوع رسیدگی و حمایتی ما از آنان در این مجتمع سازماندهی شده و بهتر خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن