Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پروژه ۱۴ ساله بیمارستان اکباتان همدان به بهره‌برداری رسید

پروژه ۱۴ ساله بیمارستان اکباتان همدان به بهره‌برداری رسید

بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی اکباتان با حضور مسئولان استان و دانشگاه علوم پزشکی همدان به روی کودکان آغوش گشود.

به گزارش "همدان نیوز"، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه انتقال کودکان بیمار از دیگر بیمارستان‌ها به مرکز تخصصی و فوق تخصصی اکباتان، با بیان اینکه همزمان با انتقال بیماران از بیمارستان بعثت به اکباتان دو کودک هم برای نخستین‌بار در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان پذیرش شدند، اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی اکباتان با داشتن ۲۷۲ تخت بیمارستانی و بخش های درمانی، جراحی کودکان، ارتوپدی کودکان، هماتولوژی کودکان و ... آماده پذیرش و خدمات رسانی به مردم استان همدان است.

محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان پس از سال‌ها امروز به بهره برداری رسید، مطرح کرد: بیمارستان اکباتان با توجه به امکانات و بخش های موجود در آن در غرب کشور بی نظیر است.

وی از آمادگی صددرصدی خدمات رسانی در تمام حوزه و بخش های تخصصی یمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با بهره برداری این بیمارستان شاهد گام های خوب و مثبتی در حوزه درمان کودکان در غرب کشور باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه گفت: امیدواریم با توسعه بخش درمان کودکان در این استان بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان به مرکز طبی، درمانی و فوق تخصصی کودکان غرب کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه بهره مندی از کادر درمان متخصص حوزه کودکان و امکانات بی نظیر این بیمارستان به بخش تخصصی کودکان غرب کشور تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: جای خالی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان در استان همدان احساس می شد که با احداث این بیمارستان زمان دسترسی کودکان به خدمات تخصصی درمان به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد و بسیاری از مشکلات همشهریان حل خواهد شد.

فرماندار همدان نیز با بیان اینکه جای خالی بیمارستان فوق تخصصی ویژه کودکان در استان احساس می شد، گفت: با پذیرش و انتقال بیماران به این مجموعه، بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان امروز آغاز به کار کرد.

مسلم مخفی با بیان اینکه حوزه درمان، دسترسی به خدمات درمانی و بیمارستانی یکی از مهمترین شاخص های تأثیرگذار در شاخص رفاه و آسایش شهروندان است، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی استاندار همدان، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی همدان، نمایندگان همدان و مسئولان استانی امروز شاهد بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان هستیم.

وی اعلام کرد: امیدواریم که این هدیه ارزشمند و فاخر از سمت دولت مردمی آیت الله رئیسی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همدان به شهروندان استان همدان مبارک مردم عزیز باشد و شاهد رشد روز افزون توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح استان باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن