Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمپ‌های ترک اعتیاد بدون استاندارد همدان لغو مجوز می‌شوند

کمپ‌های ترک اعتیاد بدون استاندارد همدان لغو مجوز می‌شوند

دادستان همدان بر ضرورت استاندارد بودن کمپ‌های ترک اعتیاد تأکید کرد و گفت: پس از بررسی‌ها، اگر مشخص شود کمپ شرایط استاندارد را رعایت نکرده مجوزش ابطال می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حجت‌الاسلام احمدوند در کمیته حقوقی ـ قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: برای بررسی وضعیت و عملکرد کمپ های موضوع مواد 15 و 16 ضروری است تا تیمی متشکل از نماینده دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و علوم پزشکی تشکیل شود.

وی عنوان کرد: نظارت‌ها چه در حوزه کمپ‌های ترک اعتیاد و چه در حوزه کشف و شناسایی کاشت گیاهان مخدری از سوی متولیان امر به صورت مستمر انجام شود و مقطعی و تنها برای رفع تکلیف نباشد.

حسن خانجانی‌موقر دادستان همدان نیز در این جلسه بر ضرورت استاندارد بودن کمپ های ترک اعتیاد تأکید کرد و گفت: تیم بازرسی و نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد در بازدیدهای میدانی خود ضوابط تعریف شده برای این گونه مکان ها را جزء به جزء بررسی کنند تا در صورت مغایرت، مسئولان کمپ را مکلف به اصلاح نواقص کرده، در غیر این صورت مجوز فعالیتشان ابطال شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن