Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تزریق سه هزار دُز واکسن یادآور در همدان

تزریق سه هزار دُز واکسن یادآور در همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از تزریق سه هزار و ۲۳۱ دُز سوم (یادآور) واکسن کرونا در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد خزائی بیان کرد: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال که نوبت اول و دوم واکسن را از نوع سینوفارم، بهارات یا برکت دریافت کرده اند، به فاصله چهار ماه از تزریق نوبت دوم، در پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی همدان انجام می شود.

وی با بیان اینکه نوع واکسن نوبت سوم باید همانند واکسن نوبت های قبل باشد اضافه کرد: در حال حاضر دُز سوم افراد بالای ۶۰ سالی که در نوبت اول و دوم، واکسن کرونا را از نوع آسترازنکا و اسپوتنیک دریافت کرده اند، اعلام نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهارداشت: دُز سوم واکسن کرونا برای کادر بهداشت و درمان و بیماران خاص با فاصله ۶ ماه از نوبت دوم در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معاونت درمان تزریق می شود.

خزائی گفت: ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۲۸۷ دُز واکسن کرونا تاکنون در استان همدان تزریق شده، که یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۵ نفر دُز اول و ۸۱۴ هزار و ۱۱ نفر دُز دوم و سه هزار و ۲۳۱ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: سهم شهرستان های استان همدان در تزریق سه دُز واکسن کرونا به ترتیب همدان ۸۱۱ هزار و ۲۸۸ دُز ، ملایر ۳۱۵ هزار و ۳۸۹ دُز ، نهاوند ۱۹۸ هزار و ۶۰۳ دُز، تویسرکان ۱۱۸ هزار و ۹۷۶ دُز، کبودرآهنگ ۱۴۱ هزار و ۲۵۴ دُز، بهار ۱۳۶ هزار و ۷۶ دُز، رزن ۸۵ هزار و ۹۸۰ دُز ، درگزین ۴۹ هزار و ۲۵۱ دُز و فامنین تزریق ۴۲ هزار و ۹۴۱ دُز است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن