Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی دوشنبه‌های کودکانه در همدان برگزار می‌شود

دوشنبه‌های کودکانه در همدان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: برنامه دوشنبه‌های کودکانه برای ایجاد نشاط اجتماعی در دوران پسا کرونا در فرهنگسراهای شهرداری برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روح‌الله وجدی‌هویدا با اشاره به برنامه دوشنبه‌های کودکانه در همدان اظهار داشت: طبق تفاهمنامه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دوران پسا کرونا و غنی سازی اوقات فراغت برنامه دوشنبه‌های کودکانه در فرهنگسراهای شهرداری همدان برگزار می‌شود.

وی افرود: اولین دوشنبه‌های کودکانه روز گذشته در فرهنگسرای نشاط شهرداری همدان با حضور ۳۵ نفر از دانش‌آموزان دبستانی برگزار شد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به هدف از برگزاری دوشنبه‌های کودکانه گفت: با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون کرونا در جامعه و به طبع آن کاهش ابتلاء و مرگ و میر ناشی از آن باید شور و نشاط اجتماعی به جامعه بازگردانده شود.
وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: کودکان به عنوان آسیب‌پذیرترین قشر جامعه، در یک سال گذشته از شرایط کرونایی آسیب‌های روحی و جسمی بسیاری دیده‌اند که نیاز است برای بازگشت روحیه آنها در جامعه برنامه‌ریزی و تلاش صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه دوشنبه‌های کودکانه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان برگزار خواهد شد، بیان کرد: دوران پسا کرونا دوران مهمی بودن که باید تمام متولیان فرهنگی برای آن برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام دهند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با تداوم برگزاری دوشنبه‌های کودکانه قدمی در بازگشت روحیه و انگیزه کودکان در دوران پسا کرونا برداریم./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن