Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مرکز مدیریت راه‌های همدان در کشور اول شد

برای چندمین سال متوالی؛
مرکز مدیریت راه‌های همدان در کشور اول شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه برتر مرکز مدیریت راه‌های همدان در کشور خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری با بیان  اینکه بررسی عملکرد مرکز مدیریت ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح کشور،  هر سه ماه یک بار بین 31 استان کشور انجام می‌شود، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران با برقراری شیفت های منظم و دائم در مرکز مدیریت راه‌های استان انجام می‌شود.

وی افزود: همکاران این مجموعه با بکارگیری همه توان پاسخگوی مسئولان به منظور شناسایی و معرفی خودروهایی که موجب ایجاد ناامنی در محورهای مواصلاتی می‌شوند به پلیس راه بوده و این کنترل و نظارت در راستای افزایش ایمنی انجام می شود.

رودباری به میزان نقش سیستم های هوشمند در ارتقآء ایمنی اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی و سنجش عملکرد سامانه های هوشمند حمل و نقل و نظارت مراکز مدیریت راه های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید بر این موضوع است.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه 24 شاخص در بررسی عملکرد این مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفته است، تأکید کرد: مدیریت و نظارت بر سامانه‌های ترددشماری، دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و نیز تابلوهای ترافیک ‌نما و پیام متغیر از جمله مواردی است که مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: آنلاین و برخط بودن، در دسترس بودن، ارسال درست و دقیق اطلاعات، داده‌ها و عدم خاموشی و قطعی سامانه از عوامل اصلی این موفقیت بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن