Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پلمپ 29 واحد عرضه مواد دامی فاسد در همدان

پلمپ 29 واحد عرضه مواد دامی فاسد در همدان

مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: در طول ایام ماه مبارک رمضان 29 واحد متخلف عرضه مواد دامی پلمپ شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، محمود رضا رسولی اظهار داشت: در بازرسی های به عمل آمده در این طرح مقدار بیش از 18 هزار کیلو گرم مواد خام دامی فاسد در سطح استان ضبط شده و 52 واحد متخلف به دادگاه معرفی شده و 29 واحد پلمپ شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان از ابتدای ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به مواد خام دامی از 2 هزار و 409 واحد عرضه و فروش فرآورده های خام دامی و کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی فرآورده های خام دامی در استان بازرسی به عمل آمده است .

دکتر رسولی مدیر کل دامپزشکی استان همدان گفت : طرح تشدید کنترل و نظارت بر اماکن عرضه فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان همزمان در تمام شهرستان های این استان به اجرا درآمد.

وی گفت: در این طرح تعداد 10 هزار و 251 مورد بازدید از اماکن عرضه و فروش فرآورده های خام دامی و کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی صورت گرفت که در این بازرسی ها بیش از 18 هزار کیلوگرم مواد خام دامی در سطح استان ضبط شد و 52 مورد از متخلفان به دادگاه و 29 مورد از متخلفان واحد آنها تعطیل شد .

وی در ادامه افزود : در این طرح با 23 مورد خودروهای عرضه کننده غیر مجاز فرآورده های خام دامی نیز برخورد قانونی شد.

رسولی گفت : در طول انجام این طرح در استان همدان به طور میانگین هر روز 25 اکیپ بازرسی شرکت داشتند که جمعاً 2 هزار و 790 نفر ساعت حجم کاری انجام شده است .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن