Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان

پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: امروز نسبت به روز قبل از برودت هوا کاسته شده است و تا اواخر هفته افزایش دمای صبحگاهی و طی روز پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، روح‌الله زاهدی پیرامون پیش‌بینی وضعیت جوی استان اظهار کرد: طی ساعاتی از بعدازظهر امروز انتظار افزایش ابر و رشد ابرها را داریم و چه بسا بارش‌های پراکنده‌ای در پاره‌ای از نقاط استان شاهد باشیم.

وی افزود: برای فردا عمدتاً افزایش سرعت باد را در پیش داریم و می‌توانیم وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه‌شمالی استان را انتظار داشته باشیم.

زاهدی مطرح کرد: آسمان استان از بعدازظهر و به طور کلی تا اواخر هفته صاف و آفتابی خواهد بود و همراه با افزایش دمای صبحگاهی و طی روز پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: امروز هم نسبت به روز قبل از برودت هوا کاسته شده و کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی 24 ساعت گذشته صفر و 17 درجه سلسیوس گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان بهار با منفی یک درجه سلسیوس سردترین و اسدآباد با 19 درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن