Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی همدان 10 درجه سرد می‌شود

همدان 10 درجه سرد می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش پراکنده باران در ۲۴ ساعت آینده، گفت: برهمین اساس دمای هوای همدان برای روز پنج شنبه(صبح فردا) با ۱۰ درجه کاهش به سه درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و افزایش میزان آلاینده ها پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: میزان آلاینده ها از روز پنج‌شنبه(فردا) در آسمان استان کاهش می‌یابد و به تدریج شاهد آسمانی صاف و هوایی پاک در استان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ورود یک سامانه بارشی از فردا، بارش پراکنده باران و رعد و برق بیشتر نقاط استان همدان را فرا می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بارش پراکنده باران در روزهای جمعه و شنبه افزایش می یابد و پیش بینی می شود این سامانه برای همدان بین ۲ تا ۶ میلی‌متر بارش داشته باشد.

باقری شکیب افزود: اسدآباد با ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فامنین با سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن