Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی سرعت وزش باد در همدان به ۸۰ کیلومتر در ساعت رسید

سرعت وزش باد در همدان به ۸۰ کیلومتر در ساعت رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که صبح امروز /پنجشنبه/ سرعت وزش باد در شهر همدان به ۸۰ کیلومتر در ساعت رسید.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدحسن باقری شکیب با اشاره به اینکه سرعت وزش باد از عصر امروز کاهش می‌یابد افزود: در پی نفوذ یک سامانه بارشی از سمت جنوب، وزش باد شدید، بارش باران و ریزش برف در مناطق کوهستانی، استان همدان را فرا می‌گیرد.
وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش شدید باد، بارش باران و ریزش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بارش‌های این سامانه از ظهر امروز آغاز می‌شود و فعالیت آن در نیمه جنوبی استان همدان بیشتر از سایر نقاط است.
باقری شکیب تصریح کرد: این سامانه فردا آسمان استان را ترک می کند و پیش بینی می شود به طور میانگین ۱۰ میلیمتر بارش داشته باشد.
وی ادامه داد: در پی خروج این سامانه بارشی، دمای کمینه هوای استان سرد می شود و در برخی از نقاط بین ۱۱ تا ۱۳ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: موج جدیدی از بارش ها از یکشنبه آینده در استان همدان آغاز می‌شود.
باقری شکیب افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر نیز ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.
وی گفت: درهمین مدت، فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان و گل‌تپه با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهرهای استان همدان بودند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن