Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس جمهوری اسلامی شرایط منطقه را به نفع مردم مهندسی می‌کند

جمهوری اسلامی شرایط منطقه را به نفع مردم مهندسی می‌کند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی هر کجا احساس کند مردمی به ویژه ملت ایران و خاک کشور مورد تعرض واقع شود، مردانه می‌ایستد و شرایط منطقه را به نفع مردم مهندسی می‌کند.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام احد آزادیخواه اظهار داشت: مهندسی شرایط غرب آسیا به نفع مردم و ایجاد ثبات، آرامش و امنیت یکی از مهمترین هدف‌های استراتژیک جمهوری اسلامی است، اما صهیونیست‌ها نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد.

وی افزود: این در حالیست که صهیونیست‌ها علاقه‌مند هستند همواره ناامنی، ترور، بمب‌گذاری و آدم‌کشی در منطقه اتفاق بیفتد کما اینکه امروز این رخدادها را در غزه می‌بینیم.

منتخب مردم ملایر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتفاق مبارکی که ۲ شب گذشته اتفاق افتاد، سیلی محکمی در پاسخ به اقدام صد درصد تروریستی و خلاف قوانین بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مواضع صهیونیست‌ها چند پیامد دارد اول اینکه به صهیونیست‌ها بار دیگر اعلام شد که مواضع دیپلماتیک و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در مقام شعار و علم نیست، بلکه در مقام شعور و عمل است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام مقتدرانه ایران علیه صهیونیست‌ها نشان داد که توانمندی جمهوری اسلامی به برکت نظام مقدس و شهدای سرافراز به حدی رسیده که با موشک‌های دوربُرد، پهپادها و صنعت موشکی و دفاعی خود می‌تواند تا عمق دو هزار کیلومتری اقدامات امنیتی و ضد تروریستی در مقابله با خوی تروریستی صهونیست‌ها انجام دهد.

کشورهای منطقه دست خود را در جنایت‌های صهیونیست آلوده نکنند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واکنش موشکی و پهپادی سپاه، مواضع مشخص صهیونیست‌ها مورد هدف قرار گرفت و با موفقیت این اتفاق انجام شد.

حجت الاسلام آزادیخواه تصریح کرد: به دنیا و مخصوصا کشورهایی که به لحاظ سیاسی کمک کننده رژیم صهیونیستی بودند، ثابت شد که امروزه آنها برای منطقه غرب آسیا تعیین تکلیف نمی‌کنند.

به گفته وی؛ این جمهوری اسلامی است که تعیین تکلیف و مراقبت می‌کند تا با حس نوع دوستی خود از مظلوم دفاع کند و در اقدام چند ساله سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» که برای مقابله با داعش تکفیری و صهیونیستی و حفظ امنیت در کشورهای اسلامی سوریه، یمن و عراق اقدام کرد، امروز نیز این اقدام جمهوری اسلامی در امتداد همین حرکت است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هر کجا احساس کند مردم و خاکش مورد تعرض واقع شده، مردانه می‌ایستد و شرایط منطقه را به نفع مردم مهندسی می‌کند، تصریح کرد: به دشمنان بشریت به ویژه صهیوینست‌ها و کشورهایی همچون آمریکا که از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند، هشدار می‌دهیم که دست بردارند و مواضع خود را عوض کنند، در غیر اینصورت این راهی که آنها می‌روند، پایانی ندارد.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: ایران این بار جدی‌تر از همیشه هشدار داده که هر اقدامی به بهانه تلافی علیه جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد که نخواهد افتاد و با مشارکت هر کشوری باشد، ایران از همان موضع اقدام تلافی جویانه خود را قوی‌تر و محکم‌تر انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: کشورهای منطقه باید مراقبت کنند و دست خود را در جنایت‌های صهیونیست‌ها آلوده نکنند و با نظام دیپلماتیک همراه شوند و اجازه دهند جمهوری اسلامی صهیونیست‌ها را یک بار برای همیشه ادب کنند که این اتفاق مبارک افتاد و مردم دنیا یک نفس راحتی خواهند کشید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن