Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پروازهای فرودگاه همدان برای اعزام حج ۱۴۰۳ برقرار شود

پروازهای فرودگاه همدان برای اعزام حج ۱۴۰۳ برقرار شود

منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با گلایه از عدم برقراری پرواز حج تمتع ۱۴۰۳ از فرودگاه همدان گفت: انتظار داریم فرودگاه همدان که یکی از فرودگاه‌های به‌روز، با تجهیزات و امکانات لازم است، برای اعزام حجاج امسال فعال شود.

به گزارش "همدان نیوز"، اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه خبری مبنی بر اینکه حجاج غرب کشور از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به حج مشرف خواهند شد، دریافت کردیم، اظهار کرد: این شیوه مناسبی برای اعزام حجاج نبوده و زیبنده وزارت راه و شهرسازی هم نیست.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه همدان ماهانه بیش از یک میلیارد تومان هزینه نگهداری دارد، تصریح کرد: انتظار داریم فرودگاه همدان که یکی از فرودگاه‌های به‌روز، با تجهیزات و امکانات لازم است، برای اعزام حجاج فعال شود و مردمان استان‌های غرب کشور مسیر طولانی به سمت فرودگاه امام(ره) را طی نکنند.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار ما از وزیر راه و شهرسازی این است که روی این موضوع ورود کند و در بحث اعزام حجاج خانه خدا از همدان اقدام شود.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه این موضوع مطالبه مردم استان نیز است، مطرح کرد: خواسته نمایندگان مردم استان‌های غرب کشور از وزیر راه و شهرسازی این است که این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن