Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اعتمادی به عملیات اجرایی نیروگاه ملایر ندارم

اعتمادی به عملیات اجرایی نیروگاه ملایر ندارم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طولانی شدن روند آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی، بنده را نسبت به شروع کار بی اعتماد کرده است و با توجه به ابهامات موجود نمی‌توانم در مورد آغاز عملیات در مهر ماه یا تاریخ دیگری اظهارنظر کنم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، هادی بیگی‌نژاد با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در بهمن ماه سال گذشته، اظهار کرد: ما در گام نخست به مجوز نیاز داشتیم که صادر شد، گام بعدی، انتخاب پیمانکار و شروع کار بود تا مقدمات طرح فراهم شود.
بیگی‌نژاد با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته اعلام کردند که مرحله انتخاب پیمانکار و فراهم‌سازی مقدمات طرح زمان‌بر است، تصریح کرد: طی چند ماه ما هر چه پیگیری کردیم گفتند در همین مرحله است پس از آن نیز اعلام کردند که تا مرحله مناقصه پیش رفته است.
وی ادامه داد: طولانی شدن روند آغاز عملیات اجرایی پروژه، بنده را نسبت به شروع کار بی اعتماد کرده است و با توجه به ابهامات موجود نمی‌توانم در مورد آغاز عملیات در مهر ماه یا تاریخ دیگری اظهار نظر کنم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بنده از آغاز  عملیات اجرایی پروژه خوشحال می‌شوم ولی منتظر عمل می‌مانیم، خاطرنشان کرد: اینکه پیمانکار پروژه کیست و چه کسی عملیات اجرایی را آغاز می‌کند، سرمایه‌گذار مالی کیست و منبعی که برای تأمین مالی پروژه در نظر دارد از کجا تأمین خواهد شد، از جمله ابهاماتی است که هنوز برای بنده مشخص نشده است.
بیگی‌نژاد افزود: با توجه به کمبود گاز در کشور، نگرانی‌هایی نیز در بحث تأمین گاز به‌عنوان سوخت اصلی نیروگاه وجود دارد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن