Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس از طنین لااله الا الله تا الله اکبر در خیابان انقلاب/بنرهایی به رنگ وداع با هاشمی/انقلابی روی دستان انقلابیون

حاشیه‌هایی از مراسم وداع با یار امام و رهبری؛
از طنین لااله الا الله تا الله اکبر در خیابان انقلاب/بنرهایی به رنگ وداع با هاشمی/انقلابی روی دستان انقلابیون

مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی در حالی از مقابل در دانشگاه تهران آغاز شد که خیابان‌های تهران و مسیرهای منتهی به میدان انقلاب از ساعتی قبل مهیای این مراسم شده بود.

به گزارش "همدان نیوز"،از پلاکارد "مردان تاریخ تا آخر زنده هستند" و "رفیق دیرین" تا بنرهایی که  نقش عکسی است که آیت‌الله هاشمی را در کنار رهبر معظم انقلاب روایت می‌کند.

مردم و مسئولان حاضر در مراسم منتظر باز شدن گیت‌ها برای حضور در مراسم هستند، در بین مردم افرادی دیده می شوند که با ویلچر در مراسم حاضر شدند.

فرزندان و خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به وسیله اتوبوس به دانشگاه تهران منتقل شدند هم اکنون در بین جمعیت هستند.

تمامی مسیرهای منتهی دانشگاه تهران نشان از ازدحام جمعیت در این حوالی دارد به طوری که مقابل متروی انقلاب اسلامی مملو از جمعیت است.

در خیابان های انقلاب صدای نوحه و مداحی در حال پخش است و مردم شعار عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، جمهوری اسلامی صاحب عزاست امروز، عزا عزاست امروز هاشمی مبارز پیش خداست امروز

و عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، خامنه ای رهبر صاحب عزاست امروز سر می‌دهند.

پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد صحن دانشگاه تهران شد تا دقایقی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر ایشان نماز اقامه کنند.

آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران، بر پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نماز اقامه کردند.

گفتنی است، رهبری معظم در پاسخ به برخی شعارها در محوطه دانشگاه تهران فرمودند: همه باید نماز بخوانند.

بعد از اقامه نماز مراسم تشییع آغاز شد و مردم و مسئولان پیکر آیت الله هاشمی را برای تدفین در حرم مطهر امام خمینی (ره) همراهی کردند.

مردم پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی را با نوای لا اله الا الله و الله اکبر همراهی می کنند و مثل همیشه متحد در صحنه هستند.

رانندگان اتوبوس های بی ارتی شرکت واحد برای انتقال مردم به بهشت زهرا  کم کم سویچ های خودرو خود را می چرخانند تا سوگواران درگذشت هاشمی را به منزلگه ابدی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ببرند.

ارام ارام ذهن میدان انقلاب از خاطرات شخصیت تاریخی انقلاب خالی می شود تا موج شبکه‌های رادیویی روی نوای "یاران چه غریبانه" بماند.

حرکت مردم به سمت خیابان های فرعی میدان انقلاب آغاز شده است و همه چیز مهیای تشییع پیکر ایت الله هاشمی در بهشت زهرا و مرقد امام خمینی (ره ) است و گویی پای یار دیرینه انقلاب به خانه امام باز شده است.

از طنین لااله الا الله تا الله اکبر در خیابان انقلاب/بنرهایی به رنگ وداع با هاشمی/انقلابی روی دستان انقلابیون

مراسم تشییع پیکر ایت الله هاشمی درحالی در میدان انقلاب ادامه دارد که پیکر وی روی یک ماشین  قرار گرفته و مردم از دور نظاره گر پیکر وی هستند و با موبایل خود از این لحظه تاریخی عکاسی و فیلم برداری می کنند.

پیکری که روی آن عبای این شخصیت فقید قرار دارد و تصویر حزن انگیز را برای جمعیت حاضر روایت می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن