Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم وضعیت کارکنان قراردادی وزارت علوم به‌زودی مشخص می‌شود

وضعیت کارکنان قراردادی وزارت علوم به‌زودی مشخص می‌شود

دبیر گردهمایی مدیران اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 4 کشور گفت: با توجه به سیاستگذاری وزارت علوم یکی از برنامه‌ها ارائه راهکار و پیشنهاد درباره نحوه و چگونگی تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی است تا با تصویب طرح جامع بتوانیم در آینده‌ای نزدیک کارکنان قراردادی را تبدیل وضعیت کنیم.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان، نبی‌الله سپهری در هفتمین گردهمایی مدیران اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 4 کشور در دانشگاه صنعتی همدان، اظهار کرد: این گردهمایی به منظور بهره‌مندی از خردجمعی و نقطه‌نظرات و پیشنهادات مدیران مالی دانشگاههای منطقه 4 کشور برگزار شده است.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی مشارکت‌جویی و بهره‌مندی از مشارکت مدیران  اداری مالی دانشگاهها در سیاستگذاریهای وزارت علوم است.

وی با بیان اینکه دردولت تدبیر و امید و بنابراسناد بالادستی وظایفی برعهده معاونت اداری مالی قرار داده شده است، اظهارکرد: با توجه به سیاستگذاری وزارت علوم یکی از برنامه‌های ما در گردهمایی ارائه راهکار و پیشنهاد درباره نحوه و چگونگی تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی است تا با تصویب طرح جامع بتوانیم در آینده‌ای نزدیک کارکنان قراردادی را تبدیل وضعیت کنیم.

به گفته دبیر گردهمایی معاونان اداری مالی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور، دردولت یازدهم فرصت هم‌نظری و هم‌افزایی در دانشگاهها فراهم شده است و این مهم را باید از طریق شوراهای مناطق نهادینه و ساختاری عملی برای آن تهیه کنیم.

 مدیر اداری و مالی دانشگاه صنعتی همدان نیز در این گردهمایی با اشاره به اینکه دانشگاهها الگوهای اصلی تمدنها هستند که رفتارها را ترویج می‌دهند، گفا: تلاش برای ترویج روح استقلال و بهره‌مندی از دانش باید در دستورکار قرار گیرد و این اهداف را منابع مالی دانشگاهها دنبال کرده و برگزاری 6 گردهمایی نیزدر این راستا بوده است.

قاسمی بیان کرد: شوراهای ۱۰گانه مناطق را در سطح کشور فعال شده است تا وزارت علوم بتواند با استفاده از نظرات اساتید و مدیران دانشگاهها سیاستها و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وی به نامگذاری امسال با نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اشاره کرد و گفت: باید دانشگاهها به ویژه حوزه‌های اداری و مالی و مدیریت منابع توانمندیهای خود را توسعه و تقویت کنند تا هم دولت از این منبع دانشی برخوردار شود و هم توصیه و نظراتی که ارائه می‌شود، در تمامی دانشگاهها به اجرا درآید.

گفتنی است؛ در این نشست درباره فعالیتها، جلوگیری از دوباره‌کاری، صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرای طرحها در کنار تنوع، افزایش وسعت فعالیتها و نحوه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادای مطالبی بیان شد و در پایان این نشست رأی‌گیری برای انتخاب دبیر مدیران اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 4 کشور انجام شد و نبی‌الله سپهری برای یکسال دیگر در سمت خود ابقا شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن