Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا شهروندان همدانی مشکلات حوزه خدمات شهری را با سامانه ۱۳۷ درمیان بگذارند

شهروندان همدانی مشکلات حوزه خدمات شهری را با سامانه ۱۳۷ درمیان بگذارند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از سامانه ۱۳۷ به عنوان گره گشای مشکلات شهری یاد کرد و گفت: شهروندان مشکلات حوزه خدمات شهری را برای پیگیری و حل به این سامانه اطلاع دهند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمود مسگریان روز سه شنبه در بازدید از سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت برخط (آنلاین) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: این سامانه با هدف نیازسنجی، شناسایی و احصاء درخواست‌ها و مشکلات شهری شهروندان راه‌اندازی شده است که مردم به صورت مستقیم و بدون واسطه مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایت‌های خود در حوزه‌های مختلف را به مدیریت شهری ارائه می‌کنند که در همین رابطه و بر اساس اولویت‌ها، ضرورت‎ها و در چارچوب قانون و شرح وظایف ذاتی مجموعه مدیریت شهری به بررسی و رفع مشکلات موجود پرداخته می‎شود.

مسگریان ادامه داد: شهروندان همدانی می‌توانند مشکلات امور شهری خود را با برقراری تماس با سامانه ۱۳۷ به اطلاع کارشناسان حوزه مدیریت شهری برسانند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین در این بازدید به درخواست‌های تلفنی ۲۴ شهروند پاسخ داد و خاطرنشان کرد: راه‎اندازی آسانسورهای پل‎های عابر پیاده سطح شهر، ترمیم، اصلاح و لکه گیری آسفالت معابر، تسهیل شرایط تعهد استخدامی تعدادی از نیروهای اتوبوسرانی، روشنایی معابر، جمع آوری خاک و نخاله، نشست زمین و رفع خطر احتمالی، خط کشی معابر اصلی، مشکلات حقوقی قراردادها از عمده درخواست‌های مطرح شده است.

مسگریان یادآور شد: بهبود خدمات‎رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در ساعات خلوتی معابر، رسیدگی به فضای سبز بوستان‌های شهر، جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی، رفع سد معبر از دیگر خواسته‌های مطرح شده از سوی مردم بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن