Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ثبت اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه شهرداری همدان

ثبت اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه شهرداری همدان

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان از ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، مجتبی حمزه رستگار صبح امروز در جمع خبرنگاران از ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه جامع آماری در شهرداری همدان، همزمان با پیاده‌سازی ثبت و تایید اطلاعات در این سامانه، جلسات آموزشی در خصوص فرآیندهای آن برای ۳۰ دستگاه اجرایی شهر همدان برگزار شده است.

وی بیان کرد: از تیرماه امسال دو جلسه آموزشی به صورت مجزا و با حضور مدیریت برنامه‌ و بودجه شهرداری، کارکنان اداره برنامه‌ریزی، آمار و تحلیل اطلاعات و رابطان آماری دستگاه‌های مذکور در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی شهرداری همدان در سامانه جامع آماری خاطرنشان کرد: این سامانه بستر لازم را برای ثبت آمار و اطلاعات شهرداری همدان و سایر دستگاه‌های اجرایی شهر همدان فراهم کرده است.

وی مزیت‌های این سامانه را بسیار دانست و به ارائه آمارنامه شهر همدان، امکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای مدیران شهری و سایر مدیران و ایجاد بانک اطلاعاتی غنی و شفاف اشاره کرد. 

وی با اشاره به طرح شهاب خاطرنشان کرد: در راستای افزایش شفافیت برای شهروندان بارگذاری اطلاعات بودجه شهرداری از طریق سامانه جامع آماری در سامانه شفافیت شهرداری (شهاب) در دست اجراست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن