Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سیلوهای گندم و کارخانجات آرد همدان زیر ذره بین تعزیرات

سیلوهای گندم و کارخانجات آرد همدان زیر ذره بین تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در حوزه آرد و نان با توجه به حساسیت موضوع نان و ارتباط آن با امنیت غذایی با قاطعیت و به صورت بازدارنده با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، مرضیه یونسی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال اجرای طرح‌های ابتکاری در تعزیرات حکومتی استان مورد توجه و اجرا قرار گرفت و از این طرح‌ها در سطح کشور نیز استقبال شد که به دنبال آن به همراه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی از سیلوهای ذخیره گندم و کارخانجات تولید آرد استان به صورت سرزده و به مدت 6 ساعت بازدید میدانی انجام گرفت.

وی بیان کرد: نان به عنوان کالایی اساسی قوت غالب اکثر شهروندان به حساب می‌آید بر این اساس بنا بر سیاست سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار مراحل مختلف تولید نان به ویژه ذخیره سازی گندم، تولید آرد و عرضه نان تحت رصد دقیق قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: در مدت 10 ماهه سال 1402 تعداد یک هزار و 101 فقره پرونده در حوزه نانوایی وارد و یک هزار و89 پرونده مختومه شده و محکومیت مالی آن 45 هزار میلیارد ریال بوده است.

یونسی ضمن قدردانی از مراکز و کارخانجاتی که به سلامت و حقوق مصرف‌کنندگان احترام می‌گذارند، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال راهبرد مجموعه مدیریتی استان و سازمان تعزیرات حکومتی کشور مبتنی بر حمایت حداکثری از تولید است.

وی تاکید کرد: ولی با توجه به حساسیت موضوع نان و ارتباط وثیق آن با امنیت غذایی جامعه با هرگونه تخلف در این زمینه از جمله مخلوط کردن خاک و ماسه با گندم، تولید آرد بی کیفیت، عرضه خارج از شبکه آرد و گرانفروشی و همچنین کم فروشی نان با قاطعیت و به صورت بازدارنده برخورد می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن