Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نقره داغ قاچاقچی لوازم خانگی در همدان

نقره داغ قاچاقچی لوازم خانگی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی لوازم خانگی به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش "همدان نیوز"، مرضیه یونسی افزود: شعبه بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز به پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۵۵ دستگاه لوازم خانگی و آشپزخانه و ۱۳ عدد لوازم یدکی به ارزش یک میلیارد و ۹۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۷۷۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را برای خودرو حامل کالای قاچاق به پرداخت ۷۷۶ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران نیروی انتظامی در محور ملایر-همدان از خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی یادآوری کرد: تعداد پرونده وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه امسال بیش از ۱۲هزار فقره بود که واحدهای صنفی متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

وی اظهار کرد: همچنین تعداد ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سطح استان وارد و از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۵۱ فقره مختومه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت یک هزار و ۵۰ اکیپ گشت سیار و مشترک به بازرسی از بازار و واحدهای صنفی و تولیدی پرداخت و از بیش از ۹ هزار واحد بازدید و تعداد ۲هزار و ۳۰۶ پرونده تشکیل شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن