Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۲۰۸ پروژه در همدان افتتاح می‌شود

۲۰۸ پروژه در همدان افتتاح می‌شود

فرماندار همدان گفت: در دهه مبارک فجر ۲۰۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز"، مسلم مخفی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح فاز دوم شرکت فاز دوم مکانیزاسیون کشاورزی در همدان با بیان اینکه توفیقات قابل توجهی در کشور و استان همدان رخ داده است اظهار کرد: یکی از مسائل و گرفتاری‌هایی که در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی داریم این است که خیلی هنر بیان این توفیقات را نداریم.

وی با بیان اینکه در شهرستان همدان در دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۰۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد افزود: برخی از پروژه‌ها افتتاح شده و‌ بقیه نیز تا پایان دهه به بهره‌برداری می‌رسد، این دستاوردها در هفته دولت گذشته نیز تکرار شد اگرچه مشکل ما لکنت در بیان توفیقات نظام است.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه بیمارستان اکباتان در هفت طبقه و ۲۷۰ تخت در همدان به بهره‌برداری رسید تصریح کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و ۱۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن هزینه شده اما همه مردم از آن خبر ندارند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار واحد مسکونی نیز در حال احداث است ادامه داد: این اتفاقات به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است در حالی که استراتژی دشمن که آن را بیان کرده همین است به طوری که مردم ایران خبرهای خوب را نبینند.

مخفی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات، بهداشت و درمان، کشاورزی، ورزشی و آموزشی پروژه‌های مختلفی افتتاح شده است خاطرنشان کرد: با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری دو دانشکده افتتاح و  ساختمان یک دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه گفت: در مدرسه‌سازی نیز به طور همزمان در سراسر کشور ۹۰۰ مدرسه افتتاح شد که چندین مورد در شهرستان همدان و مناطق محروم بود.

فرماندار همدان با بیان اینکه اگر دو محور مهم برای توسعه شهرستان همدان تعریف کنیم یکی از آنها کشاورزی و دیگری گردشگری است تصریح کرد: به همین دلیل چهارخطه شدن محور همدان به غار علیصدر  و پیشرفت ۹۵ درصدی ترمینال راه آهن همدان از اتفاقات خوب در این حوزه به حساب می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه دست نظام پر است افزود: بیشتر این پروژه‌ها افتتاح شده است و این جای شکر دارد.

مخفی در پایان اظهار کرد: واحدهای تولیدی که افتتاح شده به همت بخش خصوصی است که اتفاق مبارکی به حساب می‌آید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن