Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی فروش مرغ بالاتر از ۸۵ هزار تومان در همدان مصداق گرانفروشی است

فروش مرغ بالاتر از ۸۵ هزار تومان در همدان مصداق گرانفروشی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه فروش مرغ بالاتر از ۸۵ هزار تومان تخلف و مصداق گرانفروشی است، اظهار کرد: قیمت‌های بالاتر از ۸۵ هزارتومان به مراجع قانونی معرفی و برخورد خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، اسداالله ربانی‌مهر از تعدادی از واحدهای فروش مرغ در سطح شهر همدان از جمله سرگذر، سبزه میدان، شیرسنگی، فرهنگ، گلزار و آزاد بازدید کرد. در این بازدید کمبود مرغ در بعضی واحدها پیگیری و تخلف تعدادی از مرغ‌فروشی‌ها با قیمت نامتعارف گزارش شد.

ربانی‌مهر در جریان این بازدیدها، تصریح کرد: به اندازه کافی و مصرف شهر، مرغ کشتار می‌شود اما بعضی مرغ‌فروشی‌ها تمایل به عرضه مرغ ندارند که باید کشتارگاه‌ها به قیمت مصوب بفروشند تا برای خُرده‌فروش‌ها سود داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان تأکید کرد: هر گونه تخلف و افزایش قیمت از هر صنف پذیرفته نیست و مصداق اقدام غیرقانونی و جرم است.

وی خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی بر عرضه و توزیع مرغ از کشتارگاه تا بازار و خُرده‌فروش‌ها نظارت بیشتری داشته باشد تا علاوه بر رعایت قیمت، به اندازه کافی مرغ در بازار و فروشگاه‌های مختلف سطح شهر عرضه شود، در ضمن در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر گوشت منجمد برزیلی با هدف تنظیم بازار عرضه می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن