Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پروژه ۱۱ هزار واحدی کوی پرواز همدان با سرعت بالا در حال احداث است

پروژه ۱۱ هزار واحدی کوی پرواز همدان با سرعت بالا در حال احداث است

استاندار همدان با اشاره به آخرین وضعیت مسکن ملی در استان همدان، گفت: پروژه ۱۱ هزار واحدی کوی پرواز همدان با سرعت بالا در حال احداث است.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای تأمین مسکن استان همدان، اظهار کرد: سقف چهارم ۳۵۰۰ واحد بعضی بلوک‌های آن تمام شده و احداث ۳۵۰۰ واحد بعدی نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تقریباً در تمام شهرستان‌ها تأمین زمین صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰گانه گزارشی از روند پروژه‌ها ارائه کردند که خوشبختانه در تمام شهرستان‌ها و شهرها اقدامات لازم برای تأمین زمین با سرعت پیش‌ می‌رود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه فرآیند قانونی و اقداماتی که از ابتدای سال انجام شده، به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: در این جلسه مباحث مربوط به صدور پروانه و نحوه‌ تأمین مالی و هماهنگی با بانک‌ها مطرح شد که بانک‌های عامل همراهی و هماهنگی خوبی دارند و اعتبارات لازم برای شهرهای مختلف در حال تزریق است.

استاندار همدان تأکید کرد: ضرورت دارد متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن همراهی لازم برای واریز به موقع سهم آورده‌ خود را برای شتاب گرفتن روند ساخت منازل مسکونی داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن