Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نیمی از صادرات استان همدان به ملایر اختصاص دارد

نیمی از صادرات استان همدان به ملایر اختصاص دارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک ۵۰ درصد صادرات استان متعلق به ملایر است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: مردم از گرانی خیلی گلایه دارند و این یک گلایه عرفی است و برای حل مشکات راهی جزء توسعه، اشتغال و تولید برای حل مشکل گرانی، نداریم.
آزادیخواه تصریح کرد: در ملایر، دو برند جهانی انگور و مبل و منبت داریم و برای توسعه باید از این دو درگاه، ورود کنیم.
وی با بیان اینکه در حوزه صنایع تبدیلی هیچ کاری در ملایر انجام نشده، ادامه داد: نزدیک ۵۰ درصد صادرات استان متعلق به ملایر است اما این صادرات خام کشمش است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم حضور نام شهرستان ملایر در پروژه ساخت مسکن، اظهار کرد: پاسخ نبود زمین که از طرف اداره کل راه‌وشهرسازی همدان به من گفتند، قانع کننده نبود و باید این مشکل، حل شود.
آزادیخواه خاطرنشان کرد: ۷۱ مجتمع آبرسانی در استان داریم که فقط یک مجتمع برای شهرستان ملایر است که این نشان دهنده، توزیع ظالمانه است. برای مدیریت منابع آب باید آبیاری نوین، مرمت قنات و کشت گلخانه‎ای، توسعه پیدا کند.
وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی ما کاملا اشباع شده، گفت: ما در شهرستان ملایر، شهرک جدیدی برای جذب سرمایه‌گذار می‌خواهیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمانداری ویژه ملایر، مطرح کرد: ما فرماندار ویژه داریم اما من این ویژگی را فهم نکردم، اگر ویژه است باید اختیارات آن را بیشتر کرد.
آزادیخواه با بیان اینکه ما با همه توان به استاندار آقای رئیسی در استان، کمک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اقتضای انصاف بر این است که از زحمات آقای شاهرخی، استاندار سابق همدان، که کارها را پیش بردند تشکر کنیم تا ثابت کنیم مردم استان، خوش بدرقه هستند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن