Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اجرای 10 برنامه شاخص فرهنگی در شهرستان‌های استان همدان همزمان با دهه فجر

اجرای 10 برنامه شاخص فرهنگی در شهرستان‌های استان همدان همزمان با دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، 10 برنامه شاخص در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، احمدرضا احسانی در همایش استانی شعر انقلاب که به میزبانی تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: در چند ماه اخیر برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام شد.
وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 150 برنامه فرهنگی و هنری را در این ایام در تمام شهرستان‌های استان پیش‌بینی کرده است.
احسانی همچنین تصریح کرد: از این تعداد 10 برنامه شاخص فرهنگی در استان در حال برگزاری است که تلاش بر این بوده در راستای اجرای عدالت فرهنگی، هریک از شهرستان‌های استان میزبان یکی از این برنامه‌های ویژه باشد.
وی با بیان اینکه همایش استانی شعر انقلاب یکی از برنامه‌های شاخص این ایام است، اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی، جشنواره موسیقی سنتی عاشیقلار، اولین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان و اکران آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر از جمله برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال به شمار می‌رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: در ایام دهه فجر عملیات عمرانی مجتمع‌های فرهنگی و هنری شیرین‌سو شهرستان کبودرآهنگ و درگزین آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت‌های انسانی ارزشمندی در عرصه فرهنگ و هنر دارد، یادآور شد: نام مفاخر و مشاهیر بزرگی در رشته‌های مختلف در تاریخ فرهنگ و هنر همدان به ثبت رسیده که عرصه شعر و ادب نیز شاعران ارزشمندی را به خود دیده است.
گفتنی است در مراسم همایش استانی شعر انقلاب، از شاعران برگزیده استان همدان تجلیل به عمل آمد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن