Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری در همدان

برگزاری هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری در استان همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

احمدرضا احسانی در گفتگو با خبرنگار "همدان‌نیوز"، گفت: این رویداد در راستای معرفی فرهنگ و آثار هنری مردم مناطق روستایی و عشایری و رعایت عدالت فرهنگی در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری استان همدان از 17 تا 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه در شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند، بهار، اسدآباد، فامنین و رزن اجرا خواهد شد.
احسانی همچنین تصریح کرد: بخش قلقل‌رود شهرستان تویسرکان و بخش سردرود شهرستان رزن 17 بهمن‌ماه میزبان این رویداد فرهنگی خواهند بود.
وی با بیان اینکه 18 بهمن‌ماه برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستای فسیجان شهرستان بهار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: روستای فیض‌آباد شهرستان فامنین نیز روستای منتخب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در روز 19 بهمن‌ماه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: روستای شعبان شهرستان نهاوند و روستای ملحم‌دره شهرستان اسدآباد 21 بهمن‌ماه میزبان هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن