Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی تابستانه کتاب از نهم مردادماه در همدان آغاز می‌شود

تابستانه کتاب از نهم مردادماه در همدان آغاز می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز طرح «تابستانه کتاب 1400» خبر داد و گفت: این طرح از شنبه نهم مردادماه اجرا می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح پیشین 200 هزارتومان بود، در «تابستانه کتاب 1400» به مبلغ 300 هزارتومان افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه 20 کتابفروشی استان همدان برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد 17 کتابفروشی در همدان و سه کتابفروشی در ملایر فعال هستند.
احسانی خاطرنشان کرد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح بوده و کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول طرح نمی‌شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه این طرح به مدت یک هفته و تا 15 مردادماه ادامه دارد، گفت: علاقمندان می‌توانند برای دریافت آدرس و اطلاعات کتابفروشی‌های عضو طرح به https://tarh.ketab.ir مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن