Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی زمستانه کتاب در همدان آغاز شد

زمستانه کتاب در همدان آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز طرح زمستانه کتاب 99 خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛ احمدرضا احسانی با بیان این چهارمین طرح فصلی حمایت از کتابفروشان در سال 99، در آستانه فرارسیدن فصل بهار کار خود را آغاز کرده است، گفت: این دوره، شانزدهمین دوره از طرح‌های فصلی کتاب است.
وی اظهار کرد: مخاطبان در این طرح می‌توانند با استفاده از تخفیف ۲۵ درصدی، کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند که ۵ درصد بیشتر از دوره های قبل به حساب می آید.
احسانی خاطرنشان کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار با استفاده از کد ملی، ۲۰۰ هزار تومان و میزان تخفیف دریافتی نیز ۵۰ هزار تومان خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: بر اساس اعلام خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح هستند؛ اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده باشند؛ مشمول طرح نمی شوند.
احسانی با تأکید برای 18 کتابفروشی در سراسر استان در این طرح ثبت نام کرده‌اند؛ گفت: در این دوره هم مانند سه دوره‌ گذشته به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان خرید تلفنی و غیر حضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن