Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی نمایشگاه دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود

همزمان با هفته دفاع مقدس؛
نمایشگاه دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود

همزمان با هفته دفاع مقدس به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، نمایشگاهی از تصاویر مربوط به سال های دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی و همچنین به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، نمایشگاهی از تصاویر مربوط به سال های دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه تصاویری با موضوع حضور رزمندگان لشکر 32 انصار الحسین (ع) استان همدان در مناطق عملیاتی، فعالیت‌های پشت جبهه و جمع آوری کمک های مردمی در نقاط مختلف شهر، آثار و ویرانی های به جا مانده از حملات هوایی و موشکی رژیم بعث عراق و صحنه های امداد و نجات و اقدامات خود جوش مردم در یاری رساندن به مجروحان و جنگ زدگان به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه به مدت 15 روز از ساعت 8 الی 14 در ساختمان مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور واقع در همدان، خیابان میرزاده عشقی، ابتدای خیابان رکنی در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

همچنین تصاویر به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، در وب سایت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور قابل مشاهده است.

برگزاری نمایشگاه های حقیقی و مجازی از تصاویر مذکور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، خبرگزاری ایرنا، سایت خبری بسیج نیوز، ورزش نیوز، روزنامه همشهری، روزنامه اطلاعات، مرکز بیمه سلامت استان، امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی همدان، اداره کل راه و شهرسازی، آذین بندی ساختمان مدیریت و حضور در برنامه‌های مشترک استان را از دیگر برنامه های این مدیریت در هفته گرامیداشت دفاع مقدس می توان نام برد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن