Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری بازدید ۳۰ هزار گردشگر نوروزی از غار علیصدر

بازدید ۳۰ هزار گردشگر نوروزی از غار علیصدر

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از بازدید ۲۹ هزار و ۸۷۵ گردشگر داخلی و ۲۴ گردشگر خارجی از ابتدای نوروز تاکنون از این جاذبه طبیعی خبر داد و گفت: تا پایان روز گذشته میزبان این تعداد مسافر نوروزی بودیم که نوید بخش رونق گردشگری این منطقه است.

به گزارش "همدان نیوز"، کریم ملکی با تاکید بر اینکه گردشگران بلیت غار را اینترنتی تهیه کنند اظهار کرد: از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز پنجم فروردین ۱۴۰۳، حدود ۳۰ هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید کردند.

وی افزود: در طول این مدت تلاش شده تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه داده شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به فروش اینترنتی بلیت غار علیصدر،اظهار کرد: مسافران می‌توانند از گیشه‌های فروش بلیت در اماکن تاریخی و گردشگری همدان از جمله آرامگاه بوعلی‌سینا، آرامگاه باباطاهر، گنج‌نامه و تپه هگمتانه و نیز دفاتر خدمات مسافرتی بلیت غار علیصدر را تهیه کنند.

ملکی بیان کرد: گردشگران می‌توانند با مراجعه به سایت https://ticket.alisadr.com به صورت اینترنتی بلیت غار را تهیه و ساعت بازدید خود را مشخص کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همچنین از امکان خرید بلیت اینترنتی در هتل‌ها خبر نیز خبر داد.

وی اشاره کرد: این مجموعه تا پایان تعطیلات همه روزه از ساعت هشت صبح تا بعد از افطار پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است ولی بلیت‌فروشی فقط تا ساعت ۱۸ انجام خواهد شد و توصیه می‌شود گردشگران صبح‌ را برای بازدید از غار علیصدر انتخاب کنند.

ملکی با بیان اینکه مرکز خدمات گردشگری این شرکت در شهر همدان آماده ارائه خدمات به مسافران است، گفت: این مرکز واقع در میدان عاشورا شهر همدان (ساختمان سابق نمایشگاه بین‌المللی) مستقر شده و مسافران و گردشگران در طول سال می‌توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: در این مرکز و همچنین در غار علیصدر با همکاری انجمن راهنمایان گردشگری استان، از ظرفیت راهنماهای توانمند گردشگری برای معرفی بهتر استان و ارائه خدمات به مسافران استفاده شده و همه روزه تعدادی از راهنمایان گردشگری استان توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان غار ارائه می‌دهند.

وی ضمن دعوت از همه گردشگران و مسافران برای بازدید از غار زیبای علیصدر، گفت: ما همه تلاش خود را انجام داده‌ایم تا زیباترین خاطره نوروزی مسافران در غار علیصدر رقم بخورد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن