Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس انتخابات در همدان در صحت، سلامت و نظم کم‌نظیر برگزار شد

انتخابات در همدان در صحت، سلامت و نظم کم‌نظیر برگزار شد

فرماندار همدان اعلام کرد: انتخابات در همدان در صحت، سلامت و نظم کم‌نظیر برگزار شد و نظارت کامل بر انتخابات بود.

به گزارش "همدان نیوز"، مسلم مخفی با بیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری بر خلاف خواست دشمنان، به عنوان روزی افتخارآمیز برای ملت ما ثبت شد، مطرح کرد: برنده اصلی این انتخابات مثل همیشه مردم عزیز ما بودند که با بصیرت خود دست رد به سینه دشمنان زدند.

مخفی افزود: فرآیند انتخابات در کشور ما به نحوی است که مردم به عنوان هیأت‌های اجرایی، نظارت و ... خود برگزارکننده انتخابات هستند و این نقطه قوت انتخابات است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات همدان با بیان اینکه همکاران ما در مجموعه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بیش از ۹ ماه است که شرایط را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند آماده کردند، گفت: تمام فرآیند انتخابات در کشور ما با نظارت کامل هیأت‌های نظارت شورای نگهبان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز اخذ رأی در هر شعبه حداقل دو ناظر حضور داشته‌اند و می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که سلامت انتخابات تضمین شده است، تأکید کرد: خوشبختانه به سبب زحمات و تعهد مجریان، هیچ‌گونه خدشه‌ای به انتخابات وارد نیست و متهم کردن زحمتکشان این عرصه کاری ناصواب است.

مخفی یادآور شد: در قانون انتخابات شرایط اعتراض و رسیدگی به آن با ارائه اسناد و مدارک پیش‌بینی شده و داوطلبان باید دقت کنند دعواها و رقابت‌های دوره تبلیغات را به سلامت انتخابات سرایت ندهند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مسأله خاصی که منجر به شمارش مجدد آراء شود، وجود ندارد و هر کاندیدایی که اعتراضی داشته باشد با ارائه سند و مدارک کامل خواسته خود را مطرح کند.

وی با بیان اینکه وجود خطاهای جزیی و احتمالی در روند اجرا طبیعی است اما در حدی نیست که در نتیجه انتخابات اثرگذار باشد، خاطرنشان کرد: هیأت اجرایی براساس آنچه که در قانون آمده پاسخگوست اما اتهام‌زنی بی‌پایه و اساس قابل پیگیری قضایی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن