Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس یک رأی می‌تواند در ایجاد امنیت کشور مؤثر باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:
یک رأی می‌تواند در ایجاد امنیت کشور مؤثر باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اعلام کرد: یک رأی می‌تواند در ایجاد امنیت کشور مؤثر باشد.

به گزارش "همدان نیوز"، همزمان با آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان نماینده ولی‌فقیه استان همدان به همراه جمعی از مسئولان با حضور در شعبه اخذ رأی مخابرات شهر همدان رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در حاشیه انداختن رأی خود در صندوق اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت مرد در انتخابات بالای ۴۰ درصد خواهد بود و از مردم فهیم درخواست می‌شود به پای صندوق‌های رای بیایند و بار دیگر با حضور پر شور خود موجب امنیت کشور شوند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی تصریح کرد: یک رأی می‌تواند در ایجاد امنیت کشور مؤثر باشد، همانند کسانی که در دفاع از حرم سهمی در ایجاد امنیت کشور داشتند.

وی با بیان اینکه امیدواریم هر عزیزی که مورد اعتماد مردم قرار گرفت، یادش نرود که مردم رأی دادند و به اعتماد مردم توجه کند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و پیشرفت و آبادانی به‌کار گیرد، ادامه داد: امیدواریم از این صندوق‌ها برکت بیرون بیاید و از تمام کسانی که در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و تلاش‌هایی برای تعیین سرنوشت خود دارند،  قدردانی می‌کنم.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز گفت: یکی از تکالیف مردم ایران زمین شرکت در انتخابات است که با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

سرهنگ هادی نجفی اظهار کرد: امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری خود باری دیگر برای ایران عزیز افتخارآفرینی کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن