Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مشارکت نکردن در انتخابات نشان دادن چراغ سبز به دشمنان است

مشارکت نکردن در انتخابات نشان دادن چراغ سبز به دشمنان است

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه حضور حداکثری بارقه امید را در قلب مظلومان جهان و جبهه مقاومت روشن می‌کند، گفت: مشارکت نکردن در انتخابات به معنی نشان دادن نقطه ضعف و چراغ سبز به دشمنان است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان امروز (چهارم اسفند ماه) در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با بیان اینکه تمام پیامبران آمدند تا مردم را به داد و دادگری و عدالت توصیه کنند، اظهار کرد: طبق قرآن، کسانی که اهل معامله، خرید و فروش و داد و ستد هستند، باید میزان آنها درست باشد و کم‌فروشی و گران‌فروشی نکنند و منصفانه در معامله و کسب و کار رفتار کنند. همچنین این آیات، قابلیت بسط به سایر امور را نیز دارند و افراد در هر پست و مسؤولیتی باید به خوبی وظایف خود را انجام دهند یا به عبارتی پیمانه را پر کنند تا روزی حلال به‌دست آورند.

وی با بیان اینکه اگر ساعت کاری کارمند یا مسؤولی هشت ساعت است، باید آن را کامل انجام دهد و حتی کاهش ۳۰ دقیقه‌ای ساعت کار نیز خلاف عدل است، یادآوری کرد: روز ولادت امام زمان (عج) به نام روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام نامگذاری شده است. این سربازان گمنام برای امنیت، اقتدار و جلوگیری از توطئه‌ها و فتنه‌ها تلاش و توطئه‌ها را در نطفه باطل و فتنه‌ها را خاموش می‌کنند و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به روز علوم تربیتی و تربیت اسلامی و سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان مستضعفان و بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، بیان کرد: هفته آینده یک حرکت بسیار گسترده را در کشور خواهیم داشت و جشن و حماسه‌ای باشکوه را ملت ایران در انتخابات رقم خواهند زد.

وی افزود: از ۴۵ سال پیش که بساط غارت و چپاولگری دشمنان از این مملکت برداشته شد، منافع آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و استکبار به خطر افتاد. بنابراین به‌دنبال نقطه ضعف برای ادامه سلطه‌گری هستند. باید یک بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی، امید آنها را ناامید و چراغ امید را در جبهه مقاومت و در دل مستضعفان روشن کنیم.

فاضلیان ادامه داد: آمریکا و صهیونیست‌ها جنایتکارند و شبانه‌روز تعداد زیادی از کودکان را می‌کشند و زن و مرد و پیر و جوان نمی‌شناسند و همه را از دم تیغ می‌گذرانند و خانه‌های آنها را ویران می‌کنند، آنها بزرگ‌ترین مفسدان فی الارض در زمان ما هستند. دشمن با برجسته کردن نقاط ضعف و مشکلات بر طبل حضور نداشتن مردم در انتخابات می‌کوبد، اما این‌بار نیز خواهیم دید که مردم غیور ایران در هفته آینده برنامه شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفند بزرگترین جشن ملی و رخداد سیاسی در کشور است، اظهار کرد: انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد مردم به سرنوشت خود بی‌تفاوت نیستند و نشان‌دهنده مشارکت سیاسی آنهاست. در انتخابات ایران، حکومت مردم بر مردم و دموکراسی به معنی واقعی اجرا می‌شود و در بسیاری از کشورهای دنیا، انتخابات وجود ندارد یا ساختگی است. تمامن کاندیداهای حاضر در این انتخابات تأیید صلاحیت شده‌اند و مردم باید تحقیق و بررسی کنند تا از میان این افراد شایسته، اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه انتخابات محرک و عامل سرعت در مسیر پیشرفت برای کشور است و مردم با حضور گسترده امیدآفرینی می‌کنند و پیشرفت کشور در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... رقم خواهد خورد، افزود: از ابتدای امسال حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد تأکید و توجه مقام معظم رهبری بوده است.رقابت در انتخابات باید سالم باشد. همچنین حضور حداکثری بارقه امید را در قلب مظلومان جهان و جبهه مقاومت روشن می‌کند. برنده انتخابات هفته آینده ملت ایران هستند و بازنده آن آمریکا و صهیونیست‌ها خواهند بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن