Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بانک‌ها ضمانت زنجیره‌ای وام مساکن روستایی را نمی پذیرند

معاون امور عمرانی استانداری همدان:
بانک‌ها ضمانت زنجیره‌ای وام مساکن روستایی را نمی پذیرند

معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: بانک های کشور وثیقه وام های مساکن روستایی را به صورت زنجیره ای نمی پذیرند که این موضوع باید در قرارگاه اقتصاد مقاومتی حل شود.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمودرضا عراقی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با اشاره به اولویت بندی پروژه های کمیته عمرانی و زیربنایی قرارگاه، اظهار داشت: تا کنون گزارشاتی از تعهد و تحقق وظایف سازمان ها و دستگاه ها بر اساس برنامه اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در کارگروه های گردشگری و امور زیربنایی امور اقتصادی تسهیل می شود، خاطرنشان کرد: در این دو کارگروه مصوبات در راستای اقتصاد مقاومتی احصا شده است.

عراقی در ادامه یادآور شد: واگذاری مناطبع طبیعی بین دستگاه های از مسیر ماده 201  در استان انجام می شد اما اکنون باید به تصویب هیئت دولت برسد و هنوز به تصویب نرسیده است که این موضوع یکی از مشکلاتی است که باید در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطرح و برطرف شود.

وی با بیان اینکه بانک های کل کشور وثیقه زنجیره ای وام های مساکن روستایی را نمی پذیرند، خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکل وثیقه تسهیلات مساکن روستایی نیازمند ارائه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با اشاره به فعالیت پنج کارگروه زیر نظر کمیته عمرانی و زیربنایی قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: 32 طرح در کارگروه زیربنایی و 16 طرح در کارگروه گردشگری به تصویب رسید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن