Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی طرح «یک روز با هنرستان من» در ۱۵۳ آموزشگاه همدان اجرا شد

طرح «یک روز با هنرستان من» در ۱۵۳ آموزشگاه همدان اجرا شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس «یک روز با هنرستان من» با هدف آشنایی هنرجویان و اولیای آنها با هنرستان در ۱۵۳ هنرستان فنی وحرفه ای و کاردانش سراسر استان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز"، احمد آقامحمدی افزود: این طرح در ۳۰۰ کارگاه هنرستانی استان همدان با حضور هشت هزار هنرجو برگزار شد.

وی هدف از اجرای این طرح را آماده سازی کارگاه ها و اجرای نظام آراستگی و چیدمان مناسب تجهیزات دانست و افزود: ارائه‌ اطلاعات جامع به هنرجویان پایه‌ دهم و اولیای آنان در خصوص رشته‌ تحصیلی انتخابی، از اهداف طرح "یک روز با هنرستان من" است.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: آماده سازی کارگاه های هنرستان ها، ارایه اطلاعات جامع در ارتباط با رشته ها، افزایش اعتماد به نفس و انگیزه در هنرجویان در همه رشته ها، ایجاد آمادگی لازم در هنرجویان و حضور فعال در کلاس به ویژه آموزش کارگاهی، زمینه سازی برای ایجاد هنرستان دوست داشتنی و بالنده و ارتقای مهارت های هنرجویان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: هنرجویان و اولیای آنان شناخت کافی از هنرستان و رشته انتخابی ندارند که با اجرای این طرح و حضور همه هنرجویان پایه دهم هنرستان ها، هر چیزی که مرتبط با رشته انتخابی آنان است به هنرجو انتقال داده می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن