Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۳۸ حلقه چاه کشاورزی به شبکه آبرسانی همدان متصل شد

۳۸ حلقه چاه کشاورزی به شبکه آبرسانی همدان متصل شد

سخنگوی صنعت آب در استان همدان گفت: تا کنون ۳۸ حلقه چاه کشاورزی به شبکه آبرسانی شهر همدان متصل شده که از این تعداد ۲۸ حلقه وارد مدار بهره برداری و ۱۰ حلقه نیز در حال آماده سازی است.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید عزیزی متواضع با اشاره به اینکه خط گذرگاه فرعی (بای پس) طرح آبرسانی همدان به سرعت در حال اجرا است، افزود: عملیات اجرایی این طرح به طول ۱۶ کیلومتر از ۹ روز پیش آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا چند روز آینده عملیات لوله گذاری آن به پایان برسد.

وی با بیان اینکه عملیات لوله گذاری این طرح در محدوده شهر جورقان در حال اجرا است، اظهار داشت: تاکنون ۱۴.۵ کیلومتر از این خط حفاری، ۷.۶ کیلومتر لوله گذاری، ۱۲ کیلومتر تامین لوله شده است.

عزیزی متواضع تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای کاری در ۶ جبهه کاری به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند و تلاش می کنیم تا بر اساس وعده ای که به مردم عزیز همدان داده شده آب را در زمان تعیین شده به ایستگاه پمپاژ سد آبشینه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه هشت حلقه چاه جدید در منطقه آق حصار برای تامین آب آشامیدنی همدان حفر شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶ حلقه چاه به مدار آبرسانی همدان متصل شده است و یک حلقه چاه دیگر نیز فردا به شبکه آبرسانی همدان متصل می شود.

سخنگوی صنعت آب در استان همدان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته گزارشی مبنی بر قطعی کامل آب در شهر همدان نداشتیم، گفت: در این خصوص فقط کاهش فشار در شبکه برای مدیریت مصرف آب متناسب با برنامه قبلی در حال اعمال است.

وی با اشاره به اینکه مناطق بی آب سهر از طریق سامانه ۱۲۲ پایش می‌شوند، تاکید کرد: در بخش آبرسانی تانکری روز گذشته همکاران ما موفق شدند در قالب ۱۵۱ سرویس معادل یک میلیون و ۶۱۹ هزار لیتر آب را در سطح شهر همدان انتقال دهند.

عزیزی متواضع افزود: روز گذشته(تا حوالی بعدازظهر) نیز ۶۴ سرویس معادل ۶۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی تانکری در محله های مختلف شهر همدان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۰ مرداد تاکنون ۱۲۰ هزار تماس مردمی با مرکز ۱۲۲ به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۸ هزار تماس از طریق پیام گویای این سامانه ضبط و افراد راهنمایی شده‌اند.

سخنگوی صنعت آب در استان همدان گفت: با تزریق منابع آبی جدید به شبکه آبرسانی و استفاده بهینه مشترکان از آب موجود، شرایط آبرسانی در همدان به حالت پایدار درآمده است و ارتفاع حجم و فشار آب در مناطق مختلف شهر افزایش یافته است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته اعتراضی برای قطعی کامل فشار آب خارج از برنامه از سوی شهروندان ثبت نشد و تلاش همکاران ما بر این است تا برنامه اعلام شده منظم اجرا شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن