Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سوخت‌رسانی به پروژه آب‌رسانی از سد تالوار به همدان در دستور کار قرار گرفت

سوخت‌رسانی به پروژه آب‌رسانی از سد تالوار به همدان در دستور کار قرار گرفت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأمین سریع و بدون وقفه سوخت مورد نیاز اجرای پروژه آب‌رسانی از سد تالوار به همدان را از اولویت‌های این منطقه خواند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: سوخت‌رسانان منطقه همدان تأمین سوخت مورد نیاز انتقال آب شرب از سد تالوار به شهر همدان را انجام می‌دهند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

روستایی اظهار کرد: مدیر، معاونان و رؤسای نواحی تابعه مستقر در شهرستان‌های استان ضمن پیگیری تطبیق نیارها در چهارچوب الزامات سامانه فروش فرآورده‌های نفتی "سدف"،  تا رفع مشکل آب شهر همدان، یک روز در میان نشست هماهنگی برگزار می‌کنند تا ضمن اطلاع از روند پیشرفت این پروژه ملی، سوخت کافی و به هنگام به ماشین‌آلات پروژه تحویل داده شود.

وی اضافه کرد: در ادامه این نشست‌ها، در سومین جلسه ویدئو کنفرانس هماهنگی مدیریت، معاونین و مسئولان ستادی و عملیاتی منطقه همدان با رؤسای نواحی، به تدارک سوخت و پشتیبانی از این پروژه اشاره شد.

مدیر منطقه همدان از هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها و در رأس آن پیگیری مجدانه و شبانه‌روزی استاندار محترم همدان خبر داد و اذعان کرد: نمایندگان منطقه روزانه از روند اقدامات شرکت آبفای استان در انتقال آب به همدان بازدید به عمل می‌آورند و از منظر مسئولیت اجتماعی, هرجا نیاز به انجام اموری در حیطه سوخت‌رسانی حس شود، بلافاصله ورود می کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن