Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جریان سازی خبری علیه جشن دانش آموختگان این دانشگاه منصفانه نیست

رئیس دانشگاه آزاد همدان:
جریان سازی خبری علیه جشن دانش آموختگان این دانشگاه منصفانه نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: جریان سازی خبری علیه جشن دانش آموختگان این دانشگاه منصفانه نیست.

به گزارش "همدان نیوز"، سعید جامه بزرگی جریان سازی خبری از جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی همدان را مغایر با واقعیت دانست و افزود: تمامی برنامه های این جشن طبق مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه که تمامی ارکان دانشگاه اعم از نهاد رهبری و بسیج دانشگاه در آن عضو هستند، به اجرا گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در این جشن بانوان و آقایان مجرد دانشجو، با لباس فارغ التحصیلی به صورت مجزا و در مکان های از قبل پیش بینی شده مستقر شدند و خانواده ها نیز در جایگاه تعیین شده حضور داشتند.

وی بیان کرد: در این مراسم قرائت قرآن توسط یکی از قاریان برجسته کشور، سخنرانی شهردار، انجام برنامه توسط گروه تواشیح دانش آموزی و اجرای لب خوانی یکی از خوانندگان فعال در صدا و سیمای کشور طبق صورتجلسه شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

جامه بزرگی خاطرنشان کرد: این مراسم از سوی کانون دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی همدان انجام شد و نظارت و مکان مراسم نیز عهده مسئولان اجرایی دانشگاه بود.

وی یادآور شد: بزرگنمایی پیرامون جشن هزار نفری دانش آموختگان دانشگاه غیرمنصفانه است و فیلم ها و تصاویر موجود خلاف حاشیه سازی ها را اثبات می کند.

رئیس کانون دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این باره گفت: همواره تاکید رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرارداده و با رعایت موازین شرعی در ایجاد روحیه خودباوری نشاط و پویایی دانشجویان و خانواده های ایشان در دانشگاه قدم برداشته ایم.

ندا توقیری درباره حاشیه های ایجاد شده پیرامون مراسم دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی همدان، افزود: مراسم دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی همدان همزمان با روز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) پس از ماه ها برنامه ریزی و پس از 6 سال در این دانشگاه برگزار شد.

وی بیان کرد: فراخوان برگزاری این مراسم از اردیبهشت امسال آغاز شد و همه دانش آموختگان در پاسخ به این فراخوان ثبت نام داشتند و توانستند به همراه خانواده ها در برگزاری این مراسم مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: از هیچ گروه یا تشکل خاصی برای این مراسم دعوت ویژه به عمل نیامده بود و دانشجویان فارغ التحصیل در کنار خانواده های خود در فضایی صمیمی و بانشاط حضور داشتند.

توقیری درباره برنامه های این مراسم گفت: قرائت قرآن، پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری، سرود ملی، سخنرانی بنده، رییس دانشگاه، شهردار همدان و دکتر صائمین کارآفرین برتر به عنوان دانش آموخته موفق دانشگاه آزاد اسلامی همدان، پخش کلیپ دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای آهنگ به صورت لب خوانی توسط مهدی شکوهی خواننده مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما به صورت لب خوانی (پلی بک) با اجرای تیتراژ برخی برنامه های تلویزیونی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

وی افزود: اجرای گروه تواشیح منتظران المهدی و نیز حضور بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، سمانه پاکدل و شهرزاد کمال زاده از دیگر برنامه های این مراسم بود.

وی گفت: اعضای دبیرخانه این مراسم در کانون دانش آموختگان با نیت کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات مقداری از هزینه های برگزاری این جشن را به دبیر این ستاد در استان همدان اهدا کرده اند که مورد تقدیر محمد علی بادامی رییس ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در استان همدان قرار گرفت.

رئیس کانون دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی همدان تاکید کرد: به طور حتم برنامه های اجرایی هم بی نقص نبوده و امیدواریم با برطرف کردن ضعف ها در همه زمینه ها، بتوانیم در تحقق اهداف مقدس نظام ارزشی جمهوری اسلامی در آینده گام های موثرتری برداریم.

وی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی همدان به خاطر حمایت ها و در اختیار گذاشتن فضا برای برگزاری این مراسم و همچنین شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی برای مصوب کردن برگزاری این مراسم قدردانی کرد.

پنجشنبه هفته گذشته دانشگاه آزاد همدان اقدام به برگزاری جشن دانش آموختگان دختر و پسر این دانشگاه کرد که برخی رسانه ها آنرا را جشن مختلط عنوان کردند و میهمانان آن را از طیف یک جناح سیاسی دانستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن