Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در همدان آغاز شد

ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در همدان آغاز شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی در استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، وهب مختاران افزود: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی همه ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با حضور نخبگان و استعدادهای برتر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود و پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه رقابت های ملی مهارت زمینه ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات و شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه های اقتصادی است خاطرنشان کرد: برگزاری این رقابت ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان نیز می شود.

این مقام مسئول رقابت داوطلبان بیستمین مسابقات ملی مهارت را در ۴۳ حرفه برشمرد و ادامه داد:حرفه های زیر مجموعه فناوری اطلاعات،حمل و نقل و ترابری، خدمات اجتماعی و فردی، فناوری ساخت و ساز و ساختمان، فناوری ساخت و مهندسی و هنرهای خلاق و مد عناوین رشته های این دوره از مسابقات است.

مختاران اظهار داشت: داوطلبان و نخبگان می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به آدرس www.hamedantvto.ir از مورخ ۱۷ اردیبهشت تا ۱۷ تیر ماه در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: در حرفه های فناوری آب، ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک، امنیت سایبری، پردازش ابری و تعمیر و نگهداری هواپیما متولیدین ۱۳۷۷/۱۰/۱۲ به بعد و در سایر رشته ها متولدین ۱۳۸۰/۱۰/۱۲ به بعد می توانند ثبت نام کنند.

مختاران از حضور ۱۲ نخبه همدانی در اردوی آماده سازی نوزدهیمن دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد و افزود: در صورت موفقیت بعد از اتمام اردو نفرات برتر به مسابقات جهانی در کشور چین اعزام خواهند شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن