Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی برف و باران همدان را فرا می‌گیرد

برف و باران همدان را فرا می‌گیرد

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: فردا یک سامانه نسبتا فعال بارشی وارد استان می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدحسن باقری شکیب اظهار داشت: از فردا بعد از ظهر یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود و تا روز شنبه بارش‌هایی را به صورت برف و باران بر جای می‌گذارد.
وی با تاکید بر اینکه عمده فعالیت این موج بارشی در جمعه شب خواهد بود، تصریح کرد:میزان بارش‌ها بین 10 تا 15 میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود.
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه در روز شنبه سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، اظهار داشت: با خروج این سامانه دمای هوای استان روند کاهشی طی می‌کند‌.
باقری‌شکیب با بیان اینکه دیروز دمای هوای شهرستان همدان بین منفی 1 و 6 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، گفت: در روز یکشنبه حداقل دمای همدان به منفی 8 درجه خواهد رسید.
وی به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت گل‌تپه با حداقل دمای منفی 8 درجه به عنوان سردترین شهرستان استان و فامنین با حداکثر دمای 7 درجه، گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه از نظر بارشی نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد منفی داشته‌ایم، گفت: در مقایسه با آمار بلندمدت هم روند کاهشی داشتیم.
باقری به وضعیت بارندگی در اسفند ماه اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی بلند مدت، وضعیت بارندگی در ماه پایانی سال در حد نرمال خواهد بود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن