Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی اعزام ۲۰ نخبه از همدان به مسابقات ملی مهارت

اعزام ۲۰ نخبه از همدان به مسابقات ملی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از اعزام ۲۰ نخبه این استان به نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، وهب مختاران اظهار داشت: این نخبگان در قالب پنجمین گروه منتخبان المپیاد ملی مهارت استان در رشته های طراحی وب، مکاترونیک، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، پردازش ابری و فناوری مد(خیاطی) راهی مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و تهران شدند.
وی خاطرنشان کرد: تیم نخبگان مهارتی استان همدان در نوزدهمین المپیاد ملی مهارت در ۱۷ رشته برای کسب سهمیه مسابقات جهانی مهارت (شانگهای-۲۰۲۲) به رقابت می پردازند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه در رشته طراحی وب ۲۲ نفر از سراسر کشور شرکت دارند گفت:در رشته مکاترونیک ۲۸ نفر در استان خراسان رضوی به رقابت خواهند پرداخت.
مختاران افراد رقابت کننده در رشته تاسیسات الکتریکی در استان اصفهان را ۱۹ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد ۱۷ نفر در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه در استان تهران مسابقه خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه در رشته فناوری مد (خیاطی) ۳۰ نفر از سراسر کشور در استان تهران به رقابت خواهند پرداخت گفت: ۹ نفر از داوطلبان نیز در رشته پردازش ابری در نوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت مرحله کشوری شرکت دارند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار داشت: تاریخ شروع این مرحله از مسابقات ملی مهارت از ۲۲ آذر به صورت غیر متمرکز در این استان ها برگزار می شود.
مختاران، کشف استعدادهای حرفه‌ای افراد ماهر، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها  و ترویج ارتقای فرهنگ مهارت آموزی را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد.
وی ادامه داد: برگزیدگان در قالب تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۲ به شانگهای چین اعزام خواهند شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن