Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند در زمان تعیین شده ضمن مطالعه اطلاعیه‌های منتشر شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

به گزارش "همدان نیوز"، مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 تا ساعت 24 روز شنبه 5 تیرماه خبر داد.

حسین توکلی با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 که تاکنون نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود و ثبت کد رشته‌ها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نکرده‌اند و با توجه به اینکه برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اقدام به اعلام کد رشته محل‌های جدید، حذف برخی رشته‌ها و اصلاح شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای انتخاب رشته بعد از انتشار این دفترچه داشتند، مهلت انتخاب رشته تا روز 5 تیرماه تمدید شد.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته در آزمون مذکور اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور، به ویژه اطلاعیه‌ای که عصر امروز منتشر می‌شود، نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل، از میان کد رشته محل‌های مورد علاقه خود از میان کد رشته محل‌های مجاز اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان از امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا انتخاب شته کرده‌اند خبر داد و گفت: داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند در زمان تعیین شده ضمن مطالعه اطلاعیه‌های منتشر شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

منبع: ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن