Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم برگزاری انتخابات در همدان با رعایت پرتکول‌های بهداشتی

برگزاری انتخابات در همدان با رعایت پرتکول‌های بهداشتی

استاندار همدان گفت: انتخابات در این استان در امنیت، آرامش کامل و قانونمند با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و همه تدابیر به ویژه رعایت دستورالعمل بهداشتی دیده شده تا مردم با خیال راحت و بدون نگرانی رای بدهند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی روز جمعه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی با اصول مترقی قانون اساسی که نشات گرفته از نگاه امام راحل و هدایت رهبری انقلاب، رای مردم و حضور آنها در انتخابات یک رای واقعی و اثر بخش است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رای، مسیر حرکت کشور را در جهت اعتلای آرمان های انقلاب تعیین کرده و مردم با حضور و انتخاب نخبگان در واگذاری مسئولیت ها برای انجام وظایف نقش آفرینی می کنند.
شاهرخی اظهار داشت: امروز با رای مردم، مسئولان ارکان کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می شوند، بنابراین رای مردم در تمامی شئونات مردم چه در تعیین مسیر و انتخاب نخبگان موثر است.
به گفته وی حضور و مشارکت حداکثری سبب محقق شدن انتخاب اصلح شده همچنین انتخاب با رای بالا سبب شتاب گرفتن توسعه کشور، اقتدار نظام، قدرت بالای منتخبان می شود. 
استاندار همدان اعلام کرد: مشارکت حداکثری پشتوانه ای برای انجام امور بوده و سبب بالا رفتن امنیت ملی می شود و دشمنان هم نمی توانند چشم طمع به آرمان ها و ارزش های ما داشته باشند.
شاهرخی یادآور شد: به طور حتم همانند انتخابات های قبلی امید به حضور جدی مردم داریم تا دوباره برگ زرین دیگری در تاریخ کشور و به ویژه تاریخ همدان ثبت کنند. 
وی اضافه کرد: مجریان انتخابات با سازماندهی مفصلی برگرفته از سیاست های ستاد انتخابات کشور انجام دادند و هم اینک یک هزار و ۴۳۷ شعبه کار اخذ رای را بر عهده دارند.
استاندار همدان ادامه داد: آخرین رصد های صورت گرفته از سیستم، موید این است که همه شعبه ها به شبکه اینترنتی متصل بوده و در حال اخذ رای هستند.
شاهرخی با بیان اینکه صندوق اخذ رای برای بیماران کرونایی، زندانیان و دیگر افراد که توان حضور در شعب اخذ رای را ندارند پیش بینی شده است، از شهروندان خواست در ساعت اولیه رای بدهند تا در ساعات پایانی ازدحام نداشته باشیم./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن