Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم همدان آماده برگزاری انتخابات پرشور

همدان آماده برگزاری انتخابات پرشور

استاندار همدان گفت: برنامه ریزی ها و هماهنگی های انحام شده بین مجریان و ناظران انتخابات، این استان را از هم اینک آماده برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با حضور پرشور و حداکثری مردم کرده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی افزود: با توحه به شروع فرایند انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در سراسر کشور، از داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی انتظار می رود در فرصت محدود باقی مانده نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
وی اظهار داشت: چندین شیوه برای ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته شده که بهتر است نامزدها به صورت غیرحضوری و با استفاده از نرم افزارهای موبایلی به صورت مجازی و اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
استاندار همدان از داوطلبان خواست نام نویسی برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در استان را به روزهای آخر موکول نکنند بلکه در اولین فرصت نسبت به نام نویسی با استفاده از روش های در نظر گرفته شده اقدام کنند.
شاهرخی از متولیان امر انتخابات نیر خواست نسبت به فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم اقدام کنند تا در خرداد سال آینده شاهد انتخاباتی پرشور با حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف مردم باشیم.
وی به مردم اطمینان داد که ملاک کار مجریان، برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای آنها است و در این راستا به هیات های اجرایی و فرمانداران تاکید شده که با بی طرفی کامل، اعتماد آحاد مردم، انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را جلب کنند.
وی تاکید کرد: لازمه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کردن زمینه رقابت همه جانبه در انتخابات است بنابراین به اعضای هیات های اجرایی تاکید شده تا با رعایت جوانب انصاف، قانون و مقررات زمینه این رقابت را فراهم آورند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن