Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از حضور مردم استان در انتخابات

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از حضور مردم استان در انتخابات

آیت‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و سید سعید شاهرخی، استاندار همدان، از حضور پرشور و عزت‌مند مردم استان همدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش "همدان نیوز"،متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ پرافتخار استان همدان افزوده شد.

صحنه حماسی و پرشور انتخابات دوم اسفند، آزمون دیگری بود که چهره مصمم و پرامید ملت ایران اسلامی و عشق و علاقه آحاد مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند پیروز واقعی این جشن انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

مردم فهیم استان همدان پا به پای مردم ایران زمین، خوش درخشیدند و بار دیگر با گام‌های استوار و اراده پولادین در صحنه‌ای سرنوشت ساز حضور یافتند تا مُهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی باشد.

بر خود وظیفه می‌دانیم از حضور مردم همیشه در صحنه استان همدان که همواره در موقعیت‌شناسی بی‌همتا هستند، قدردانی نموده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسالت داریم.

اینجانبان ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی استان و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از همه رسانه‌های استان و صداوسیمای مرکز همدان به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیز ایران اسلامی را مسئلت می‌نماییم.
 

حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان
سید سعید شاهرخی، استاندار همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن