Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا آزادسازی لوازم ضبط‌شده شهروندان همدانی در دهه فجر

آزادسازی لوازم ضبط‌شده شهروندان همدانی در دهه فجر

شهردار همدان گفت: به مناسب چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، شهرداری همدان در نظر دارد لوازم ضبط شده شهروندان در ساخت و ساز‌های غیرمجاز و موارد ضبط شده در حوزه رفع سد معابر توسط شهرداری را به آنها بازگرداند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عباس صوفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: لوازم ضبط شده شهروندان همدانی که در ساخت و سازهای غیر مجاز توسط کارکنان پلیس ساختمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری تا پایان سال 1398 به شهرداری منتقل شده به شهروندان بازگردانده می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: با درنظر گرفتن عطوفت اسلامی و قرارگیری در ایام الله دهه فجر شهرداری همدان در نظر دارد تا تجهیزات مصادره شده در تعمیرات جزیی و اساسی در املاک مسکونی و همچنین اقلام ضبط شده در تعمیرات جزیی باغات و املاک تجاری را به صاحبان آنها عودت دهد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: این طرح برای نخستین بار به پیشنهاد اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری و به همت دادستان محترم و شورای اسلامی شهر همدان اجرا شده و مالکان با توجه کامل به جزئیات طرح با در دست داشتن مدارک به واحد اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری واقع در تقاطع کارشناس مراجعه کنند و تجهیزات خود را تحویل بگیرند.
وی یادآوری کرد: در خصوص تحویل لوازم مربوط به تعمیرات در باغات و تجاری این امر فقط شامل تعمیرات جزیی بوده و بخش مربوط به تعمیرات اساسی را در بر نخواهد گرفت.
در پایان شهردار همدان از شهروندان فهیم همدانی که با رعایت قانون و با اخذ مجوز و پروانه ساختمانی ما را در ساختن شهری آباد یاری میکنند تشکر کرد و افزود :شهر خوب با مشارکت شهروندان ساخته خواهد شد و باید همگی در این امر مشارکت داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن