Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا الحاق روستاهای نزدیک به همدان رانت نیست

الحاق روستاهای نزدیک به همدان رانت نیست

شهردار همدان گفت: من با الحاق روستاهای نزدیک همدان به شهر کاملاً موافق هستم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عباس صوفی در نشست قرارگاه دانشجویی شهید همدانی با اعضای شورای شهر و شهرداری همدان اظهار کرد: الحاق روستاهای نزدیک همدان به این شرح رانت نیست اگر ما با اقدامات خود بتوانیم جلوی رانت را بگیریم بلکه ملحق نشدن رانت بود.
وی با اشاره به اشاره به سوالی در خصوص دادن مجوز به اسکای مال در طول یک هفته، گفت: وظیفه ما رفع مراجعات مردمی است، این پروژه دارای مجوز قانونی است و در طول یک هفته قبل از عید اگر این کار انجام نمی‌شد هم شما می‌گفتید حق شهروندی رعایت نشده است.
شهردار همدان توسعه شهری را یکی از دغدغه‌های خود عنوان کرد و گفت: توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان در کنار سد هگمتانه و مناطق دیگر یکی از اقداماتی است که در این خصوص در دست اجرا است.
صوفی مسکن و شهرسازی را متولی طرح جامع شهری دانست و افزود: البته من هم به عنوان متخصص حوزه شهرسازی از این طرح دفاع می‌کنم.
شهردار همدان پاسخگویی را یکی از اصول مدیریت خود عنوان کرد و گفت: در هر فرصتی آمادگی دارم به تفصیل در خصوص مباحث مدیریت شهری به سوالات پاسخ دهم.
صوفی با بیان اینکه در سه سال گذشته اقدامات خوبی در فضای مدیریت شهری صورت گرفته است، ادامه داد: مشکلات فراوانی امروز بر سر مشکلات وجود دارد که از آن جمله مشکلات اقتصادی است.
وی تغییر مکرر قیمت‌ها را یکی از مشکلات جدی در برنامه ریزی و مدیریت شهری دانست و افزود: برای مثال در مسئله پل شهید همدانی برای تجهیزات به علت بیماری کرونا ۶ ماه نتوانسته‌ایم برخی تجهیزات وارد شود.
شهردار همدان رشد متوازن را یکی از شعارهای خود برشمرد و اضافه کرد: ما بیشترین حجم از عملیات‌های عمرانی را در مناطق کمتر برخوردار را اجرا کرده‌ایم. صوفی الکترونیکی کردن خدمات به مردم را نیز یکی از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات دانست و گفت: به‌زودی طرح الکترونیکی خدمات رونمایی می‌شود.
صوفی از احداث بوستان ۲۵۰ هکتاری در نزدیکی سد اکباتان با مشخصه‌های فرامنطقه ای و امکانات وسیع خبر داد و گفت بوستان ۱۰۰ هکتاری دیگری نیز در دست اجرا است./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن